اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

۴ پدیده در راه استقلال

  • کد خبر: ۱۷۵۳۵۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
۴ پدیده در راه استقلال
نکونام پروژه جوان‌سازی ترکیب آبی‌ها را آغاز کرد

به‌نظر می‌رسد با پایان اردوی تیم امید، تکلیف مهره‌های مدنظر جواد نکونام هم در روز‌های آینده مشخص خواهد شد. مهره‌های جوانی که در صورت پیوستن به اردوی آبی‌ها، می‌توانند میانگین سنی این تیم را تا حد زیادی کم کنند و خیال استقلال را برای داشتن بازیکنان باکیفیت در سال‌های آینده راحت کنند.

تیم امید ایران که برای حضور در مسابقات مهمی مانند بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌شود، برای اردو به ترکیه رفته بود. شاگردان رضا عنایتی پس از انجام آخرین دیدار دوستانه‌شان برابر تیم الامارات امارات که با تساوی یک‌یک به پایان رسید، دیروز به کشور بازگشتند. آن‌هم درحالی‌که باتوجه‌به قوانین جدید نقل‌وانتقالاتی، جذب بازیکنان جوان در دستورکار باشگاه‌ها و به‌طور خاص، استقلال قرار گرفته است.

بازیکنان امید زیر نظر نکونام

سامان فلاح که در نقش یکی از کاپیتان‌های تیم امید فعالیت می‌کند، در روز‌های گذشته انتقالش به تیم گل‌گهر سیرجان رسمی شده است و در بازگشت از ترکیه قراردادش را با تیم سیرجانی امضا خواهد کرد. البته پیش از امضای قرارداد فلاح، مدیران دو باشگاه پیکان و گل‌گهر تفاهم‌نامه انتقال این بازیکن را امضا کرده‌اند تا شرایط برای حضور فلاح در جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس فراهم شده باشد و مدیران باشگاه گل‌گهر چشم‌انتظار بازگشت این ستاره از اردوی ملی هستند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، هم چشم امیدش به اردوی تیم امید است و می‌خواهد در فهرست استقلال جوان‌گرایی کند؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود چهار بازیکن حاضر در اردوی تیم امید جزو بازیکنان مدنظر نکونام هستند. البته فلاح هم جزو گزینه‌های مدنظر سرمربی آبی‌ها بود، اما رقم زیاد رضایت‌نامه او باعث شد تا انتقال این مدافع جوان به جمع آبی‌پوشان پایتخت انجام نشود. مدیران باشگاه استقلال ناکام در جذب مدافع موردعلاقه جواد نکونام بودند، اما شرایط برای جذب چهار ستاره دیگر متفاوت است.

خالدآبادی یک قدم مانده به استقلال

نکونام باتوجه‌به شرایط سنی علیرضا رضایی و محدودیت فهرست بازیکنان بزرگ‌سال استقلال، به‌دنبال آن است که بعد از تمدید قرارداد حسین حسینی، نام محمدرضا خالدآبادی را به فهرست تیمش اضافه کند. دراین‌زمینه مدیران استقلال جلساتی را با مسئولان هوادار برگزار کردند و در نهایت، دوطرف در زمینه پرداخت رضایت‌نامه خالدآبادی توافق کردند تا این دروازه‌بان جوان در یک‌قدمی استقلالی‌شدن قرار بگیرد.

خالدآبادی که در مسابقات غرب آسیا عملکرد خوبی را از خود در دروازه تیم امید نشان داد و در فصل گذشته هم جزو پدیده‌های لیگ بیست‌ودوم بود، حالا باید در بازگشت از اردوی تیم امید خودش را برای دیدار با مدیران باشگاه استقلال آماده کند. دراین‌زمینه، گفته می‌شود همه توافقات میان دوطرف انجام شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خالدآبادی در بازگشت از ترکیه، به‌سرعت قراردادش را با استقلال امضا می‌کند و رسما به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه خواهد شد.

ستاره‌های جوان برای تقویت فاز تهاجمی

یاسین سلمانی که کاپیتان اول تیم امید ایران محسوب می‌شود، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال محسوب می‌شود. دراین‌زمینه استقلالی‌ها مذاکراتی را با مدیربرنامه‌های سلمانی داشته‌اند، اما اولویت این هافبک جوان لژیونرشدن است. مدیران باشگاه استقلال به‌دنبال آن هستند که بتوانند رضایت بازیکن مدنظر نکونام را جلب کنند و گفته می‌شود که در صورت منتفی‌شدن حضور سلمانی در خارج از فوتبال ایران، او به‌زودی قراردادش را با استقلال امضا می‌کند. آریا برزگر و محمدحسین اسلامی هم دیگر گزینه‌های مدنظر نکونام هستند.

دو مهاجم جوان فوتبال ایران شرایطی تقریبا مشابه یکدیگر دارند؛ به‌طوری‌که هر دو بازیکن برای استقلالی‌شدن باید رضایت‌نامه باشگاه‌های خود را دریافت کنند که دراین‌زمینه گفته می‌شود مبلغ رضایت‌نامه برزگر یک‌میلیارد تومان بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او یکی‌دیگر از خرید‌های تابستانی استقلال خواهد بود.

جواد نکونام درحالی درخواست جذب محمدحسین اسلامی را داده که این مهاجم جوان هم تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن است و گفته می‌شود که توافقات اولیه برای صدور رضایت‌نامه او انجام شده است و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند بعد از بازگشت اسلامی از اردوی تیم امید، این انتقال را نهایی کنند تا چهار پدیده فوتبال ایران فصل آینده در جمع شاگردان نکونام باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->